Užsienio valstybėje mirusio asmens mirties įtraukimas į apskaitą Lietuvoje
Ambasadoje prireikus priimami prašymai įtraukti į apskaitą užsienyje mirusio Lietuvos Respublikos piliečio mirtį ir perduodami civilinės metrikacijos įstaigai Lietuvoje. Prašymą gali pateikti mirusiojo giminės, artimieji ar bet kuris kitas suinteresuotas asmuo.
Prireikusiems šios paslaugos registracija vykdoma el. paštu: consul.no@urm.lt
Būtina pateikti šiuos dokumentus:
- Prašymą įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotą mirtį (prašymas pildomas ambasadoje).
- Prašymą pateikiančio asmens tapatybę liudijantį dokumentą (Lietuvos Respublikos piliečiai - Lietuvos Respublikos pasą arba asmens tapatybės kortelę).
- Užsienio valstybėje išduotą mirties įregistravimą patvirtinantį dokumentą (mirties liudijimą ar mirties akto įrašo išrašą, išverstą į lietuvių kalbą (ambasada dokumentų vertimų neatlieka). Norvegijoje išduotas mirties liudijimas turi būti patvirtintas apostile.
- Mirusiojo asmens Lietuvos Respublikos pasą arba asmens tapatybės kortelę (jei turi).
- Pageidaujant gauti mirties įrašą liudijantį išrašą, prašymas pildomas ambasadoje.
- Jeigu pageidaujama, kad išrašas būtų atsiųstas paštu, su savimi turėti apmokėtą voką.
Konsulinis mokestis už dokumentų perdavimą civilinės metrikacijos įstaigai Lietuvoje: 30 EUR arba apie 300 NOK (mokestis gali kisti dėl euro ir Norvegijos kronos kurso pokyčio).
Konsulinis mokestis už įrašo išrašą 5 EUR arba apie 50 NOK (mokestis gali kisti dėl euro ir Norvegijos kronos kurso pokyčio).